برق منطقه ای سیستان و بلوچستان
تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها
دسته بندی مطالب
بيانيه سطح توافق خدمات

بيانيه توافق سطح خدمت تارنماي شركت برق منطقه‌اي سيستان و بلوچستان:

1- امكان دسترسي به سيستم خدمات مشتركين براي مشتركين سنگين به صورت تمام وقت فراهم مي‌باشد.

2- امكان دسترسي كاربران به سامانه نظام پيشنهادات، خدمات رفاهي، معاملات و تامين كنندگان به صورت تمام وقت امكان پذير مي‌باشد.

3- امكان ثبت و پيگيري شكايت و درخواست، از طريق مراجعه به بخش خدمات الكترونيك، شكايت و درخواست و يا پرسش و پاسخ به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، فراهم گرديده است.

4- پس از ثبت درخواست يا شكايت، در كوتاهترين زمان ممكن نتيجه پيگيري، و به متقاضي اعلام مي‌گردد.

5- ارتباط با مديرعامل و معاونين شركت در بخش خدمات الكترونيك در دسترس مي‌باشد.

6- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گيرد.

7- پورتال شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان ممکن است شامل لینک هایی به سایت های دیگر باشد. سايت هاي لينک داده شده از درون سايت ما، تحت کنترل و نظارت ما نبوده و ما هيچ مسئوليتي را در قبال آنها به عهده نمي گيريم.

8- اين تارنما در صورت برقرار بودن زيرساخت هاي لازم مخابراتي به صورت تمام وقت در دسترس مراجعين گرامي مي‌باشد.

تاریخ به روزرسانی:
1398/12/26
تعداد بازدید:
1451
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
سال 1400، تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به  شركت برق منطقه اي استان سيستان و بلوچستان  مي باشد.
Powered by DorsaPortal
بارگذاری چیدمان اولیه